Шести самолет за Fly2Sky и разрешение за полети до САЩ

2K прочитания

Българската чартърна и ACMI авиокомпания Fly2Sky (F6) получи шестият си самолет, който е и втори А321 във флота.

Той вече носи регистрацията LZ-FSC и идва от British Airways, което обяснява конфигурацията на пътническата кабина със само 154 седалки, значително по-малко от стандартните около 200 за модела в еднокласова конфигурация. Тук кабината е с 23 луксозни седалки в бизнес класа и 131 в икономична, четем в съобщението на уебсайта на превозвача. Очевидно Fly2Sky няма намерение поне за момента да променя това разположение.

LZ-FSC все още в цветовете на British Airways, но вече с българска регистрация на летището в Шанън, преди да му бъдат свалени лепенките и частично пребоядисване.

Към момента самолетът е в София, но по всяка вероятност новата машина ще замине по договор за мокър лизинг в Мароко. Както се вижда от снимката горе, той остава и частично в окраската на доскорошния си оператор British. Преди това машината е летяла за British Midland. Самолетът е 21 годишен, произведен през април 2002-а.

Същата машина с предишната си регистрация G-MEDG, като част от флота на BA

Преди това, на 9 юни, авикомпанията обяви сключването на ACMI (самолет, екипаж, поддръжка, застраховка) договор с Icelandair с посредничеството на ACC Aviation, за 16-дневен период през юни с другия й Airbus A321, LZ-MDL.

На 16 юни Fly2Sky обяви и успешното сертифициране на компанията от страна на Федералната Авиационна Администрация (FAA) в САЩ, с което тя получава одобрение по Част 129 за изпълнение на международни полети до и от Съединените Щати. С това превозвачът се нарежда сред единиците български компании с разрешение за търговски полети както в САЩ, така и в Канада, с което получава нови възможности за утилизация на флота си в натоварените туристически сезони.

снимки: Avioforum, Fly2Sky, Wikimedia

Заради постоянната промяна в ACMI поръчителите, F6 предпочита да държи самолетите си бели

Свързани теми

Предишна публикация
IndiGo поръча 500 нови Еърбъса на Бурже ’23
Следваща публикация
Бурже’23 – Обобщение на Ден 2
2K прочитания

Най-четеното през седмицата

Прочетете още

Меню