Групата Луфтханза обяви, че отново избира Суиспорт България за наземна обслужваща компания на летище София. Новият договор включва обслужването на пътниците и наземния хендлинг за трите авиокомпании от групата, които в момента летят до София – Lufthansa, Austrian Airlines и Swiss.
Суиспорт осигуряваше достъпа до бизнес салона на летище София за авиокомпаниите от групата на Луфтханза от 2010-а година. Новият разширен договор за услуги ще включва чек-ин, издаване на билети, наземно рамп-обслужване на самолетите, почистване и противообледенителни процедури.
„Успешното ни сътрудничество с Луфтханза Груп в България е на повече от 10 години. Радостни сме, че сме избрани за доверен партньор за предоставяне на пълния пакет от услуги и обслужване на летище София. Вярваме, че качеството на услугите ни е било ключово за спечелване доверието на Луфтханза,“
казва Мирослав Петков, управляващ директор на Суиспорт България.
Трите авиокомпании от групата изпълняват средно по 10 полета дневно от българската столица до летища в Европа, като към момента оспорват третото място по пазарен дял на летището с националния превозвач България Еър, който също е клиент на Суиспорт България.
Самата хендлинг компания е дъщерно дружество на Swissport International и част от холдинга Bulgarian Airways Group, който има ключово участие освен в България Еър, още в оператора на летищата Варна и Бургас – Фрапорт Туин Стар, Луфтханза Техник София, кетъринг компанията Silver Wings, Amadeus България и ритейлъра в безмитната търговия Nuance BG.
Bulgarian Airways Group e част от холдинга Химимпорт.