Скандинавската авиокомпания ще се придържа към азиатската си стратегия и ще добавя нови маршрути и до САЩ, каза директорът Топи Манер, цитиран от Reuters.
Finnair лети от хъба си в Хелзинки до редица дестинации в Азия след срива в трафика заради пандемията.
Манерс е оптимист за лятото и каза, че авиокомпанията очаква Япония и Южна Корея да вдигнат ограниченията с но дългите мараближаването на сезона на отпуските в Северното полукълбо.
Авиокомпанията обяви 228 милиона щатски долара инвестиция в обновяването на кабините на самолетите по дълги полети, включително в новата премиум икономична класа и за редизайн на бизнес класата.
Бизнес класата ще бъде оборудвана с нови кресла, които авиокомпанията сравнява с гнезда, за повече уют и уединение на пътниците. Седалките са на AirLounge на Collins Aerospace.
Директорът на Finnair каза, че тенденцията от пандемията е че хората искат да подобрят преживяването си.
CNN обаче откри, че новите кресла не се свалят до легнало положение.
Според анализатори Finnair е „убила“ бизнес класата с това предложение, което все пак дава комфорт на пътника, който може да си пригоди легло, в което да легне, но с допълнителни матраци.
По дългите маршрути Finnair лети с Airbus A330 и A350.
На летище Стокхолм бизнес лоунджът на Finnair отвори отново от 1 февруари за Шенгенската зона.