Новата държавна италианска авиокомпания ще вземе самолетите от лизингова фирма от Кувейт. Самолетите ще бъдат доставени през второто и третото тримесечие на 2022г, съобщи ALAFCO.
Самолетите са летели за пръв път през 2019г. и в момента са паркирани на летище Теруел в Испания.
Според ArabTimes лизингът е за 12г.
На 24 януари ITA съобщи, че има изявен интерес от страна на MSC и Lufthansa и двете компании са поискали 90 дни за работа по предложението.
Корабният гигант MSC иска контролния пакет в новия италиански превозвач и наследник на Alitalia. MSC иска и да управлява активно авиокомпанията, вместо да бъде „спящ партньор“, съобщи Ройтерс, цитирайки Джанлуиджи Апонте, основател и председател на шипинговата компания.
За Il Messagero Апонте каза, че „вероятната оценка“ на ITA ще е 1,5 милиарда евро и точната сума ще бъде проверена по време на дю дилиджънс, за който бяха поискани 90-те дни.
Базираната в Женева MSC иска да направи синергии с товарните и пътнически превози на ITA и своя морски карго и круизен бизнес.