Сръбският национален превозвач възнамерява да започне реализацията на плановете си за обновяване на турбовитловия флот през 2022-а, като остава в готовност да ги адаптира към променящите се условия, заради пандемията.
Air Serbia планираше да започне обновяване на своите ATR-и още преди пандемията, но процесът беше замразен. В момента авиокомпанията оперира с три броя ATR-72-200 на средна възраст 31.4 години и два броя ATR 72-500 на средна възраст 23.4 години. Единият от -500 сериите е паркиран на белградското летище от ноември 2021. Трите по-стари самолета са собственост на превозвача, докато по-новите два са на лизинг от Nordic Aviation Capital.
След пенсионирането и на последните Боинг 737-300, които летяха за чартърната дъщерна компания Aviolet, ATR-ите са най-старите самолети в сръбския флот. Те се използват за вътрешни и регионални полети на Балканите, Турция, Австрия и Чехия.
Еър Сърбия не посочва конкретен модел, който трябва да замени тези самолети, но по всяка вероятност става въпрос за новото поколение на същия самолет от сериите ATR 72-600.
Останалата част от флота на Air Serbia e съставена от 10 А319, един А320 и един А330.