Raytheon очаква възстановяване през второто тримесечие

29 прочитания

Компанията залага на масови ваксинации в САЩ до лятото и избягване на трета вълна инфекции.

Компанията очаква подразделенията й Collins Aerospace и Pratt & Whitney да започнат леко да се възстановяват след март 2012г. въпреки че ще останат под предпандемичните нива.

Raytheon Technologies съкрати 20% от служителите в Collins след придобиването до общо 16500 души и договорите с още 500 контрактори ще бъдат съкратени, съобщи финансовият директор след обявяване на резултатите в отбранителната и авиационната дивизия на компанията.

Компанията отчете четвъртото тримесечие с по-добри резултати от очакванията при печалбите и свободните пари.

Raytheon е със 150 милиарда щатски долара беклог към края на 2020г., от които 82,8 милиарда за гражданската авиация и 67,3 милиарда за военната.

Pratt & Whitney завърши последните три месеца на 2020 година с 20% спад на продажбите спрямо 2019г., въпреки намалените разходи.

Прогнозите за подобрение през 2021г зависят много от разпространението на ваксините и желанието на потребителите да летят отново. Очакванията на компанията са базирани на масово ваксиниране в САЩ до средата на годината и избягване на трета вълна на инфекции.

Raytheon разработва двигатели на амоняк в проект за 2,6 милиарда щатски долара заедно с американската Агенция за проучвания към Министерството на енергетиката /ARPA/.

„Хората говорят много за биогорива. Във всички случаи обаче те излъчват въглерод в атмосферата. Единствените две горива, които не го правят са водородът и амонякът“, каза Ланс Смит, водещ за проекта в компанията.

/Снимки: Raytheon/

Свързани теми

Предишна публикация
Доставките на 737 MAX 10 се отлагат с две години, за 2023
Следваща публикация
Инцидент с един от изпитателните МС-21
29 прочитания

Най-четеното през седмицата

Прочетете още

Turkish се оглежда за Boeing 747-8

Turkish Airlines води преговори с Boeing за евентуалното придобиване на 8 самолета Boeing 747-8. Информацията…

Ryanair си оставя вратичка за Airbus

Седмиците след Великденската ваканция ще са решаващи за летния график според Райънер. Лоукост авиокомпанията има…

Boeing се разколеба за MRO

Директорът на Boeing Дейвид Калхун очаква възстановяването да се забави до 3-5 години, очерта усилията…
Меню