По-малко от 2 седмици, след като възстанови полетите по вътрешните линии индонезийският превозвач Lion Air реши отново да ги отмени, тъй като пътниците масово не спазвали ограниченията, наложени заради #COVID19.
Lion Air Group, която включва още Batik Air и Wings Air започна бавното възстановяване на вътрешните полети още на 15 май, но това не продължи дълго, съобщава СNN.
На 5 юни авиокомпанията обяви, че отново прекратява всички полети, заради масовите проблеми с пътници, които не спазват наложените мерки срещу разпространението на коронавируса, като физическо дистанциране и носене на предпазни средства.
Голяма част от пътниците не са били допускани на борда и заради това, че не са попълвали задължителните документи на летището, свързани със здравословното им състояние.
Отменени са и малкото международни полети, които бяха пуснати в края на май. В нормални условия Лайън Еър лети до Сингапур, Саудитска Арабия, Китай и Малайзия.
Базираната в Джакарта авиокомпания въведе ограничения, сред които блокиране на средните седалки, ежедневно дезинфекциране на самолетите и честа подмяна на HEPA филтрите на борда.