Пакистанската телевизия разпространи кадри, на които ясно се вижда, че катастрофиралия на 22 май А320 на Pakistan International Airways в Карачи е опрял двигателите в пистата при първия опит за кацане.
От кадрите и снимките става ясно, че екипажът е инициирал минаване на втори кръг след първи неуспешен опит за кацане, очевидно по корем, защото и двата двигателя са опрели пистата, оставяйки ясни следи. Междувременно стана ясно, че служители на кулата на летището в Карачи също са потвърдили опит за кацане по корем на злополучния самолет.
Самолетът Еърбъс А320 на PIA се разби в жилищен квартал на Карачи на 22 май, след неуспешния опит за кацане на екипажа и съобщение за отказ и на двата двигателя при опита за минаване на втори кръг.
Разследващите екипи са получили и записи от наблюдателните камери на летището, на които се вижда опитът за кацане, който ще бъде внимателно анализиран.
Потвърждение за отказ и на двата двигателя, и съответно на всички системи на борда, е и спуснатият авариен електрогенератор, известен като RAT /Ram Air Turbine/.
Намерени са и двете записващи устройства на борда, които ще се анализират от пакистанското бюро за авиационни произшествия и представители на Еърбъс и френската агенция за авиационна сигурност.
Трима души от пътниците на борда са оцелели в катастрофата, но двама от тях по-късно починаха в болница от нараняванията си. На видео от охранителна камера в района се виждат последните секунди от полета на самолета, в които той лети без двигатели и с необичайно голям ъгъл на атака.
Самолетът е 15-годишен А320-200 с безупречна история и регистрация Ap-BLD. Катастрофата на полет PK8303 се случва, след като екипажът декларира проблем с носовата стойка на колесника при първия ILS заход и обявява Мейдей при опитът за минаване на втори кръг.
Изключена е версията за тероризъм.