Airbus спира производството в Германия и САЩ

80 прочитания

Консорциумът Airbus обяви на 8 април, че преустановява производствените линии в Бремен и Щаде, Германия и в Алабама, САЩ, най-рано до края на април, заради проблеми с инвентаризацията и правителствените препоръки и насоки.

В сянката на новите мерки за контрол на разпространението на #COVID19 в глобален мащаб и начинът, по който това се отразява на цялостния производствен капацитет на компанията, Еърбъс временно ще адаптира производството на своите пътнически продукти по линиите А220 и А320. Еърбъс подчертава, че в заводите на компанията по целия свят се спазват стриктно мерките за физическо дистанциране и хигиенизиране.

В Германия производството ще спре до 27 април, като поддържащите бизнес функции няма да бъдат ограничавани.

Фабриките на Airbus край германския град Щаде

Фабриките на Airbus край германския град Щаде

Производствената линия в Мобил, Алабама, където се сглобяват моделните линии А220 и А320 спира работа от 8 до 29 април включително, като други дейности, като поддръжка на системите и инвентара, критични административни дейности и дейности свързани с последващото подновяване на производството няма да бъдат спирани.

Airbus откри завод за сглобяване на линията А320 в Мобил, Алабама, през 2015

Airbus откри завод за сглобяване на линията А320 в Мобил, Алабама, през 2015

Още през март европейската компания спря производствените си линии във Франция, Испания, Великобритания и Канада, за да имплементира всички препоръчани мерки за безопасност на служителите и производството, докато административните функции преминаха на работа от вкъщи. Докато производството и сглобяването на самолети беше подновено във Франция още през същия месец, производството на крила и други компоненти в другите страни продължава да е спряно, поради натрупаните стокови наличности и държавните регулации.

Междувременно Главния изпълнителен директор на Еърбъс Гийом Фюри обяви мерки за укрепване на ликвидността на компанията в размер на $32 милиарда и допълнително кредитиране от $16 милиарда за справяне с корона-ситуацията. Компанията замрази и ще преосмисли и цялостната си стратегия за 2020.

Производствената линия за компоненти на крилото в Бремен, Германия

Производствената линия за компоненти на крилото в Бремен, Германия

Свързани теми

Предишна публикация
Хийтроу затвори два от терминалите си
Следваща публикация
Lufthansa пенсионира А380, А340-600 и намалява флота
80 прочитания

Най-четеното през седмицата

Прочетете още

Първият Zephyr излезе от завода

Първият безпилотен самолет-дрон Zephyr, захранван със слънчеви панели, летящ на много голяма височина и изпълняващ…
Меню