Авиокомпанията от Исландия предстои да реши в следващите месеци дали да смени с A321neo своите Boeing 757.
Icelandair има приземени 5 MAX 8 и 9 и поръчка за още 10 737 МАХ. В момента лети с 23 757-200, два 757-300 и четири 767-300. Миналата година вместо да лети с 36 самолета, включително деветте си МАХ, авиокомпанията е летяла само с 33 машини в пиковия сезон.
Групата на Icelandair оценява приземяването на МАХ за резултата си досега на 100 милиона щатски долара.
Компанията сключи споразумение с Боинг за „частична“ компенсация на загубите си.
За 2019 авиокомпанията е превозила 4,4 милиона пътници, 6% ръст за година.
През 2020г. Icelandair очаква спад на пътниците до около 4,2 милиона и около 3% по-малко полети.
През януари авиокомпанията съобщи, че не очаква да получи поръчаните самолети и затова за върховия момент на сезона уреди три 737-800 на лизинг и допълнителни два 757.