Френският доставчик от първо ниво на Airbus и Boeing отчете ръст на подразделението си Аероструктури от 5,8% и увеличение на приходите за годината.
Компания отчете приключване на програмата си Трансформации 2020 и направи промени в борда на директорите си. Той вече включва 8 заедно с новия представител на Searchlight, който купи 65,55% от компанията преди Коледа.
В последното тримесечие обаче Аероструктури, която осигурява 58% от приходите с производство на фюзелаж и врати, намали приходите си. Доставките за Boeing в края на 2019 не успяха напълно да компенсират по-ниските доставки за Embraer E1 и Airbus A320.
През 2019 Latecoere приключи с работата по одобряването на веригата за доставки и производството от програмата Трансформация 2020, която стартира през 2016г.
Заводът в Тулуза-Монтредон е готов с автоматизираните си линии за защитно покритие и боядисване, с които производителят затваря цикъла на производство.
Последните трансфери между заводите в Чехия и България /Пловдив/ бяха приключени.
През 2020г. българският завод ще продължи с допълнителни трансфери от Гимон, Франция след придобиването на бизнеса EWIS на Bombardier /финализиран на 31 декември 2019г/ и интернационализацията на структурите за електрически ракове.
В последното тримесечие на 2019 компанията подписа за увеличение на доставките на врати за Dreamliner до 2029г и петгодишен договор за електрически системи /EWIS/ за Boeing 777X.
Строежът на новата централа в Тулуза Периол върви по план и преди края на годината там ще бъде корпоративния офис и централното управление.
През 2020г Latecoere очаква около 5% спад на продажбите заради слабото търсене на широкофюзелажни самолети от на Airbus, и на Boeing, както и с пониженото производство на Embraer E1 и Dassalut F7X/F8X, отчасти компенсирано от засилване на производството за Embraer E2 и семейството на Airbus A320. Групата обяви, че не е засегната от кризата с Boeing 737 MAX.