Полууспешен опит за тест на автономна количка за кетъринг на летището в Чикаго едва не рани служители.
American разследва случая и каза, че няма пострадали членове на екипажа на нейния Ембраер 145, близо до който стана инцидентът.
Полетът е закъснял само с 10 минути.
Експериментът на Чикаго О’Хеър на автономната модифицирана количка доведе до движение в кръг на задна с все по-ускоряваща се скорост.
Летищното родео бе овладяно накрая от жена с друга количка, която спря полудялото транспортно средство.
American Airlines says it is investigating after a catering truck lost control on the tarmac at O’Hare Airport.
„We appreciate the quick action of our team member who stopped the vehicle,“ the airline said in a statement. No serious injuries reported. https://t.co/TccHMLZdtOpic.twitter.com/OzEvlsNO6C
— ABC News (@ABC) October 1, 2019
Повечето коментари под оригиналния пост на д-р Кевин Клауер, директор на Американската остеопатична асоциация в туитър оприличават хаоса със ситуацията във Вашингтон. Постът на д-р Клауер бе гледан 15 милиона пъти до часа на нашата публикация.
Crazy event at ORD. Heads up safety move by a ramp worker! pic.twitter.com/SQi5zB0Ooz — Kevin Klauer DO, EJD (@Emergidoc) September 30, 2019
Автономните транспортни средства изискват милионни инвестиции от авиокомпании и летища и няма да се въведат за един ден. Новото поколение автоматизация обаче ще спести и милиони от човешки труд.
В същото време летищата са сложни системи, които изискват максимална степен на контрол с цел безопасност.
Например на летището в Чикаго максимално допустимата скорост на коли, цистерни и др. е 20 мили в час.
Daimler вече е работил по проект за почистване на пистата от снега заедно с Fraport AG. Тестовете бяха през 2017г. на старото военно летище край Бас Зобернхайм в района на Франкфурт.