Germania се възражда под името ChAir

15 прочитания

Швейцарското подразделение на фалиралата Germania подновява полетите под ново и свежо име – ChAir Airlines. Авиокомпанията е наследник на Germania Flug AG, която беше базирана на летище Цюрих от 2014 година. Част от полетите й се изпълняваха от друго подразделение на Germania – българската Bulgarian Eagle.

Около създаването на новата авиокомпания се спекулираше отдавна, но сега всичко е ясно и офиицално. „През последните няколко месеца използвахме предизвикателството, за да рестартираме операциите си под ново име и отново на швейцарския пазар,“ казва Главния търговски директор на новата авиокомпания Урс Пелицони. Той добавя, че изборът на име също е бил сравнително лесен. „Първо, новото ни име означава буквално мястото, което ще си резервирате на един от нашите полети /ChAir = chair = стол/седалка/. Второ, с двата различни цвята, които използваме в бранда и на опашката, се завръщаме към швейцарското си наследство. Но, най-вече, става въпрос на хитроумна игра на думи,“ допълва Пелицони.

Germania и двете й подразделения, Germania Flug AG и Bulgarian Eagle фалираха в края на февруари 2019

Germania и двете й подразделения, Germania Flug AG и Bulgarian Eagle фалираха в края на февруари 2019

ChAir иска да бъде свежа, игрива, достъпна, гъвкава и ориентирана към пътниците, според представянето на авиокомпанията на нейния уебсайт.

Новото име, дизайн и визуална идентичност на превозвача е дело на рекламната агенция Branders. Авиокомпанията ще рестартира операциите си под новото име от 1 юли 2019. Променени и освежени са много от процедурите в авиокомпанията, системата за резервации, философията на обслужване и цялостния подход към пътниците и основната дейност.

Според ръководството на авиокомпанията, изборът на име и цветове съвсем не е случайно.

„Това не е рестарт, а прераждане…“

Заигравката с името и английското му значение, като "място" или "седалка" ще се проявява и за в бъдеще в логото на авиокомпанията.

Заигравката с името и английското му значение, като „място“ или „седалка“ ще се проявява и за в бъдеще в логото на авиокомпанията.

С новата си идентичност авиокомпанията се опитва да се дистанцира максимално от зелено-бялото си минало, но ще заложи на същите фундаментални разбирания за безопасност на операциите и високо ниво на обслужване на пътниците, наследени от Germania. Превозвачът запазва и концепцията на обслужване, което означава, че в цената на билетите ще се включват всички такси, напитки и храна на борда, в зависимост от времетраенето на полета. Първият Airbus A319 вече е боядисан в новата ливрея. Стратегията и част от маршрутите също се запазват, като са направени известни промени в мениджърския екип на компанията. Основните дестинации остават в средиземноморския район на Еворпа и Северна Африка, а първоначално авиокомпанията ще оперира с три самолета А319 от базата си в Цюрих.

ChAir e 50.01% собственост на Schweizer Albex Aviation AG и 49.99% на полската чартърна авиокомпания Enter Air.

снимки: chair.ch

Свързани теми

Предишна публикация
Airbus представи A321XLR
Следваща публикация
Ryanair гледа към Африка
15 прочитания

Най-четеното през седмицата

Прочетете още

Mitsubishi купува Bombardier CRJ

Mitsubishi се очаква да обяви финализирането на сделка за придобиване на програмата CRJ от Bombardier…

GPS навърши 40 години

Тази седмица се навършват 40 години от първото успешно приемане на сигнал от Глобалната система…

Wizz съди Ryanair за марката Buzz

Европейските low-cost гиганти Wizz Air и Ryanair влязоха в открит конфликт около авиокомпанията Buzz, дъщерно…
Меню