Бразилският производител на самолети обяви, че е доставил 3 самолета по-малко за първите 3 месеца на годината в сравнение с 2018.
Докато работи по прехвърлянето на контрола на печелившото си подразделение, компанията има поръчки за 16 милиарда щатски долара. Това показва, че Embraer се възстановява от 5-годишното дъно, което записа през октомври миналата година. Тогава поръчките й бяха за 13,6 милиарда долара.
Embraer достави и 11 бизнес джета за тримесечието, колкото и за същия период миналата година.
След като приключи отделянето на сегмента за търговски самолети, компанията ще печели повече от бизнес джетовете, където обявяваше загуби в последните тримесечия.
Е195-Е2
През април Е195-Е2 получи сертификати от американския и европейския авиационен регулатор, FAA и EASA.
Пауло Сезар Де Суза, президент на Embraer каза, че е най-ефективния тяснофюзелажен самолет на пазара. Самолетът ще минава поддръжка на 10000 часа полет за Basic Checks, което ще донесе на операторите му 15 повече на 10г. в сравнение със сегашното поколение Е-jets.
Това е най-големия модел от семейството на Е2 и най-големия самолет правен досега от Embraer и може да превозва 146 пътници на 4820км. Снабден е с двигатели Pratt & Whitney PW1900.
Embraer има 121 поръчки, от които 44 самолета трябва да направи за AerCap, 51 са Azul, 13 за Aircastle, 10 за Air Peace и 3 за Binter Canarias.
В сравнение с А220 Embraer Е195-Е2 губи с около 500 км.
Е195-Е2: 2600 nmi (4800 km)
А220-100: 2950 nmi / 5460 km
А220-300: 3200 nmi / 5920 km
Сравнението по каталожна цена тежи в полза на бразилеца.
A220 Family
A220-100: US$ 79.5 million
A220-300: US$ 89.5 million
E2 Family
E190-E2: US$ 53.6 million
E195-E2: US$ 60.4 million
Снимка: Embraer.