Регулаторите ще проверят Trent 1000 TEN седмица след като Singapore Airlines приземиха два Boeing 787-10 с такива двигатели.
Последната версия на Trent регистрира проблеми от пускането си в експлоатация в края на 2017. Според Rolls-Royce до края на февруари 35 самолета 787 по света са били приземени заради корозия или пукнатини на лопатките.
„Това е известен проблем, но се случва по-често от очакваното за някои двигатели”, каза Крис Чолъртън, президент на гражданската програма на Rolls-Royce, цитиран от Ройтерс.
Около 300 такива двигатели са в експлоатация в момента по данни на производителя.
Rolls-Royce вече уведоми авиокомпаниите са по-ограничения жизнен цикъл на лопатките на този модел. Производителят тества подобрена версия на този елемент, който ще бъде пуснат през 2020.
Снимка: Rolls-Royce.