Ryanair с програма за лоялни клиенти

175 прочитания

Ryanair пусна най-накрая програма за лоялни потребителите, наречена Ryanair Choice, която обаче се плаща – 199 паунда за година. Предлага безплатен избор на места, пропуск за бързо преминаване през проверката за сигурност и приоритетно качване на борда за всяка резервация.

В момента услугата Priority, включваща правото да качиш на борда по-голям, втори багаж „с колелца” струва 6 евро, а място по избор – 4 евро.

Съобщението на лоукост превозвача от 19 февруари трябва да позволи тази година пътниците да се увеличат до 152 милиона, каквито са плановете на Ryanair.

Програмата за лоялност никога не е била приоритет на Ryanair, както многократно е казвал директорът Майкъл О‘Лийри пред пресата. Повтори го отново:

„Дали ще се извиним за липсата на обслужване на клиенти? Абсолютно не”.

Авиокомпанията обаче съобщи за нова услуга – до 48ч безплатна промяна на детайлите по резервация за полет.

Обслужването

В последните месеци фейсбук страницата на Ryanair е затрупана от съобщения за зле работещ сайт и неработещо приложение на някои версии на Android. Хората се оплакват от невъзможност да си свалят бордните карти и че са принудени да разпечатват на хартия. В някои случаи, при липса на достъп до принтер, това излиза няколко пъти цената на билета заради принудителна такса за чекиране на летището с плащане на място.

Ryanair обяви още, че намалява до 10 дни времето, за което плаща компенсации на пътниците в случай на закъснение на полета. Това бе наложено от Директива EU261, валидна за всички авиокомпании, опериращи в общността при закъснения над 3 часа.

Друга нова услуга, която авиокомпанията ще предлага от юни е Live Chat, нещо, което го има и сега, но само от 06:00 до 21:00 от понеделник до петък и от 08:00 до 18:00ч. в събота и от 09:00 до 18:00ч в неделя.

Франция

В края на февруари Ryanair обяви, че базира нови 4 самолета във Франция – база в Тулуза с 2 самолета, заедно с интензивен зимен трафик до Бордо и Марсилия с по един самолет базиран на всяко от двете летища.

Хотели

Съобщението бе направено, след като авиокомпанията за втори път предупреди за печалбата си и след като спря услугите си по настаняване Ryanair Holidays, стартирали едва преди 2г. Вместо нея обяви партньорство с платформата SiteMinder за европейски хотели.

Интересно е, че и Airbnb избра същата платформа за Глобален технологичен партньор, пренасочвайки интереса си към бутикови хотели.

Снимка: Авиофорум.

Свързани теми

Предишна публикация
Нови 2 европейски хъба към Азия
Следваща публикация
Първият редовен международен полет на 100г
175 прочитания

Най-четеното през седмицата

Прочетете още

Меню