За шеста поредна година британските пътници определиха Ryanair за най-лошата авиокомпания за средни разстояния на британския пазар. Резултатите са от проучване на популярната агенция Which, в което участват общо 19 авиокомпании опериращи на британския пазар.
Говорител на Райънер каза само, че успехите на авиокомпанията не са били взети под внимание в проучването.
То обаче взима предвид обслужването на борда, точността, предлаганата храна и напитки и обслужването на земята и на терминалите.
С най-високи оценки са Swiss, Jet2, Norwegian, KLM и базирания на остров Джърси превозвач Aurigny Air Service. Easyjet и British Airways са оценени най-високо за обслужване на борда и съотношение цена-качество, но са с ниски оценки за комфорт на седалките.
Райънер има най-ниски оценки в почти всички категории, но в същото време обяви амбициозните си планове да превози над 141 милиона пътници през 2019 година. 80% от участници са отговорили, че никога повече няма да летят с авиокомпанията, което обаче едва ли ще бъде изпълнено.
Независимите консултанти от Which обаче твърдят, че независимо от отговорите, много от пътниците отново ще предпочетат Райънеър, заради ниските цени и удобните директни дестинации, които ирландският превозвач предлага от Великобритания.
снимка: Авиофорум