Директорът на Air France-KLM Group Бен Смит, който пое поста миналия месец, поиска френското и холандското подразделение да работят като една компания.
Смит даде да се разбере, че иска спиране на напрежението между двете централи в Париж и Амстердам по трудови въпроси и по различните нива на печалба.
14г. след сливането си Air France и KLM все още са отделни авиокомпании и дружества за разлика от слетите авиокомпании в Северна Америка.
KLM има 18% печалба за третото тримесечие, ниво, което Смит нарече „адекватно” в сравнение с 11% при Air France.
На 31 октомври Air France-KLM обяви 2,3% годишен ръст на пътниците, превозени до 30 септември 2018 и приходи над очакваното.
Резултатите на Air France тази година бяха силно засегнати от стачките, които й струваха 335 милиона евро за първото полугодие.
В прогнозата си за края на 2018 Air France очаква ръст на пътниците, но и на разходите за гориво с 500 милиона евро в сравнение с миналата година. През 2019 авиокомпанията очаква сметката за керосин да скочи с 900 милиона евро в сравнение с 2018.
Снимка: Air France-KLM.