Служителите на летище Лондон Гетуик бяха принудени да пишат на ръка полетната информация през по-голямата част от понеделник, 20 август заради проблеми с мониторите, съобщи ББС.
Whiteboards used as Gatwick flight information screens fail https://t.co/uAEyqgRZJB
— BBC News (UK) (@BBCNews) August 20, 2018
Услугата за електронните табла се предоставя от Vodafone. Компанията съобщи, че повреден оптичен кабел е предизвикал спиране на системата.
Due to damage to a Vodafone fibre optic cable, we are continuing to display our flight info manually. Contingencies are working – we have whiteboards and friendly staff on hand to help, and tens of thousands of passengers have departed on time. Apologies for any inconvenience. — Gatwick Airport LGW (@Gatwick_Airport) August 20, 2018
Говорителят на Гетуик обяви в понеделник вечерта, че проблемът е решен и информацията за полетите вече се предоставя по обичайния начин.
Летището съобщи, че „няколко души” са изтървали полетите си заради проблема.
Снимка: Pilar Bernat @TyC4all.