TUI преструктурира туроператора и авиокомпанията

98 прочитания

TUI реорганизира мениджърския си екип, за да обедини управлението на туроператорския и авиационен бизнес в едно, съобщи авиокомпанията, цитирана от FlightGlobal.

Наред със съществуващата отговорност за Северния регион – Великобритания, Ирландия, Канада и Русия, Дейвид Бърлинг, който е член на борда, поема и Централния регион – Германия, Австрия, Швейцария и Полша.

Създава се още един регион – Западен: Франция, Белгия и Холандия, за който ще отговаря директорът Фриц Юсен.

TUI очаква промяната да подобри координацията между националните организации и авиокомпаниите.

Съобщението за реорганизацията бе направено след като TUI Group се наложи да отпише 20 милиона евро през първото тримесечие на 2018 заради банкрута на авиокомпанията Niki.

TUI имаше да взема  пари от Niki, но до средата на май, когато обяви резултатите от началото на годината, не беше получила вземанията си.

TUI, чрез подразделението си за Германия, TUI Fly Germany бе дал на мокър лизинг 15 B737 на Air Berlin от 2009. Германската авиокомпания прехвърли тези самолети на дъщерното си дружество Niki в началото на 2017. Пред ноември TUI си върна 7 от тях. След това лизингът се пое от Lufthansa Group чрез лоукост превозвача си Eurowings.

Офертата на Lufthansa за Niki бе блокирана от Европейската комисия. Авиокомпанията след това пое погълната от Liki Lauda и стартира отново под името Lauda Motion.

LaudaMotion обслужва 43 дестинации в 9 страни по 66 маршрута.

 

 

Индия

TUI Group засили фокуса си върху Индия.

Компанията съобщи, че програмата й TUI 2022 цели да спечели пазарен дял в Индия чрез онлайн резервации и трансформирането на местния клон TUI India в доставчик на дигитални услуги, насочен към онлайн бизнеса.

Водещият в света туроператор стартира бизнеса си в Индия през 2005. Благодарение на ръста на онлайн записванията в страната, приходите само от онлайн резервациите се увеличиха с 30% за година до 22,5 милиарда щатски долара през 2017 по данни на TUI.

Компанията обяви Индия за един от пазарите си с най-голям ръст в групата.

 

Снимка: Авиофорум.

Свързани теми

Предишна публикация
100-тен Airbus за Wizz Air
Следваща публикация
Air Baltic поръча 60 CS300
98 прочитания

Най-четеното през седмицата

Прочетете още

EASA може да одобри MAX през януари

Ако тестовите полети показват, че Boeing е поправил забележките след трагичните катастрофи преди 2г, европейският…
Меню