Драматична развръзка на историята за доматения сок на борда на американската авиокомпания United Airlines.
След години на шумна реклама на менюто на борда в първа и бизнес класа, United внезапно реши да извади от него.. доматения сок.
На пътниците, които искат да пийнат Блъди Мери в самолета, се предлага предварително смесен Mr. And Mrs. T Bloody Mary.
В началото на май авиокомпанията тихо съобщи, че „стандартизира“ храната на борда на всички полети под 4 часа. Това означава почти всеки вътрешен полет в САЩ, с изключение на тези между двата бряга на Америка.
Храната не е единствената част от първокласното преживяване на борда, засегната от промените. Съществени промени има и в предлагането на напитки. Например Courvoisier изчезна, както и Jim Beam и Amaretto.
Целта на промените е, разбира се да се подобри резултата на авиокомпанията и да се успокоят инвеститорите. Но реакцията на клиентите от първа и бизнес класа бе мигновена.
Те изгубиха топлата си закуска за сметка на плодове и мъфини по някои полети, а обилните обеди бяха заменени с шоколад.
Е, човек може да преживее какво ли не.
Но доматеният сок ..!
Постовете на пътниците на авиокомпанията в туитър не закъсняха и на 10 май авиокомпанията се предаде:
„Казвате: домати. Ние казваме: чухме. Доматеният сок остава. Нека да забравим цялата случка“.
You say tomato. We say, we hear you. Tomato juice is here to stay. #letscallthewholethingoff https://t.co/R6QskrYE8i
— United Airlines (@united) May 10, 2018
Снимка: United