Ryanair иска официално да признае синдиката Verdi, който представлява кабинния състав в Германия. „Първа стъпка към колективното договаряне”, обяви Verdi в Twitter. „Има належаща нужда от реформа в условията на труд за кабинния състав в Ryanair в Германия”.
Erster Schritt in Richtung Tarifverhandlungen: #Ryanair bietet ver.di Anerkennungsvereinbarung für Kabinenbeschäftigte in Deutschland an
https://t.co/TuKzVjJrhz— ver.di (@_verdi) April 23, 2018
Ryanair преговаря за формализиране на признаването на синдикатите в няколко европейски страни след решението си от декември да започне да зачита профсъюзите за пръв път в 32-годишната си история.
Следващата среща с представителите на Verdi е насрочена за май.
Amazon на пътуванията
Най-голямата авиокомпания в Европа по брой превозени пътници и най-печелившата, Ryanair, обяви, че само ниските тарифи и разходи не са достатъчни, за да запази първото място в силно конкурентната индустрия.
Ryanair иска да стане „Amazon на пътуванията”. Това включва развитие на потребителската й база от 130 милиона клиенти, повечето от които купуват директно от сайта на авиокомпанията и мобилното приложение, с цел предлагане на повече услуги, свързани с туризма. От 2014 лоукост авиокомпанията развива дигиталната си стратегия.
На срещата на CAPA в Дъблин през май 2018 Кени Джейкъбс, маркетинг директорът на Ryanair и Боби Хийли, главният технологичен директор на CarTrawler ще представят идеята си „Special Vision 203 – как изглежда туристическата дигитална екосистема – възможностите, които дава”.
Визията включва 4 стълба: полети, настаняване, трансфери и занимания.
От 2016 Ryanair пусна Ryanair Rooms, услуга за настаняване на сайта си и наскоро добави нови възможности за търсене на хотели.