Правостоящите пътници отново на дневен ред

57 прочитания

Преди време шефът на Ryanair Майкъл О’Лиъри скандализира индустрията, като съвсем сериозно предложи внедряването на седалки за правостящи пътници в самолетите, като ефективен начин за увеличение на капацитета и още по-сериозно изтискване на крайните тарифи. Самите пътници не приеха идеята съвсем на сериозно, но някои производители виждат и в най-откачените идеи възможности за изява, а при подходящи обстоятелства и печалба.

skyrider-seats-3

Skyrider 1.0 - първата версия на правостоящата кабина, отново в познати цветове.

Skyrider 1.0 – първата версия на правостоящата кабина, отново в познати цветове.

Компанията, когато тогава – преди около 8 години – отговори на предизвикателството, хвърлено от О’Лиъри, сега отново представя доразвитата си идея на Aircraft Interiors Expo 2018 в Хамбург.

Това е Skyrider 2.0 – кошмарът на сериозния пътник

Ултра лоу-кост предложението се казва Skyrider, а това е неговата втора версия. Представя го иначе уважаваното италианско дизайнерско студио Avio Interiors и съвсем не случайно цветът на седалките е жълт. /да ви напомня някоя кабина?/

Според производителя, подобно решение ще добави до 20% повече седалки на борда при разстояние между тях от 23 инча. Те ще осигурят и 50% по-ниско тегло. Та, ако си мислите, че някои от седалките, които вече виждате по самолетите на някои авиокомпании /при това не нискоразходни/, то погледнете внимателно пак!

Skyrider 2.0 img_6053

Само от гледането на Skyrider 2.0 ни заболяват очите... а и задните части.

Само от гледането на Skyrider 2.0 ни заболяват очите… а и задните части.

Според Avio Interiors, с тези седалки капацитетът на един стандартен А320 ще скочи от 180 на 214 пътници, а на стандартен 737-9 от 210 на 258. Честно казано, в тролеите на Сточна Гара има повече място и возенето ще е по-комфортно.

Продуктът се представя за иновация, но в него има няколко сгрешени неща, като:

  • достъпност
  • кои точно пътници ще успяват да седнат в това „нещо“
  • ще висят ли краката на децата
  • къде ще си сложим масичката /масичка ли написахме?/

Та така – въпреки че това все още е концепция, вече се плашим, че подобно безумие някой ден наистина може да намери място на борда на някоя много спестовна авиокомпания.

снимки: Avio Interiors, twitter

Свързани теми

Предишна публикация
Wi-Fi на борда: новата треска за злато
Следваща публикация
Airbus замразява А320neo-plus?
57 прочитания

Най-четеното през седмицата

Прочетете още

Меню